loading...
gta5

GTA5

ahmad بازدید : 18 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)
                                                                         با سلام

در این نوشتار قصد دارم درباره HOT COFFEE که یک موضوع جنجالی است صحبت کنم وحالتهای مختلف آنرا بررسی کنم.

کمی پس از ارائه نسخه PC بازی GTA: SAN ANDREAS به بازار دراوایل تابستان 2005 ، فردی به نام Patrick W روی اینترنت یک patch منتشر کرد که با نصب آن بر روی کامپیوتر می شد به داخل خانه دوست دخترها رفت وشاهد صحنه هایی غیر منتظره بود. دراین صحنه ها شما باید با کمک دکمه های Up و Down دختر را ارضاء میکردید وگرنه میزان دوستی تان کاهش می یافت. درحقیقت شاهد یک

mini sex game بودیم.

انتشار این patch جنجال وسروصدای زیادی به راه انداخت و شرکت Rockstar هدف انتقادهای فراوانی قرارگرفت. درابتدا این شرکت معتبر درزمینه بازیهای کامپیوتری ازخود رفع مسئولیت کرد وطراحی چنین صحنه هایی را به گردن هکرها انداخت. کمی بعد کدهایی منتشر شد که با استفاده ازآنها میشد چنین صحنه هایی را درنسخه های PS2 و XBOX نیز مشاهده کرد. با انتشار این کدها عملا شرکت Rockstar مات شد وحرفی برای گفتن نداشت وپذیرفت که چنین صحنه هایی را طراحی کرده است ولی درآخرین لحظات تصمیم به حذف آنها گرفته است.

درغرب هربازی کامپیوتری که روانه بازار میشود دارای برچسبی است که نشان میدهد این بازی برای چه گروه سنی مناسب است. درابتدا شرکت سازنده آنرا برای گروه سنی 17 سال به بالا عرضه کرد ولی بلافاصله پس از انتشار HOT COFFEE و کشف وجود چنین صحنه هایی ، رده سنی این بازی تغییر کرد و این بازی برای گروه بزرگسال روانه بازار شد.

مدتی بعد شرکت Rockstar یک patch اصلاحی به نام no more hot coffee منتشر کرد که با نصب آن دیگر صحنه های داخلی قابل نمایش نبود و درضمن بسیاری ازاشکالات بازی رفع میشد. این patch با اسقبال سرد کاربران مواجه شد . نظر سنجی های سایت های مختلف موید این مطلب است.

درزمینه سیاسی دولت استرالیا به سرعت واکنش نشان داد ودستور داد تمامی نسخه های این بازی جمع آوری شود وفقط نسخه هایی مجوز فروش داشتند که patch اصلاحی شرکت سازنده روی آنها نصب شده بود.

سناتور هیلاری کلینتون ( عضو حزب دمکرات و همسر بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا . وی یکی ازنامزدهای احتمالی حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 است ) نیز شرکت Rockstar را هدف حمله وانتقاد قرار داد. صحبتهای وی درمطبوعات آمریکا بازتاب وسیعی داشت.

Patrick W که با انتشار HOT COFFEE دردسرهای زیادی برای Rockstar ایجاد کرده بود به کار خود ادامه داد و با انتشار چندین ورژن که آخرین آن 2.1 بود کار خود را مرتبا اصلاح کرد ولی مدتی بعد به دلایلی نامعلوم فعالیت دراین زمینه را متوقف کرد. درنتیجه آخرین ورژن HOT COFFEE ورژن 2.1 باقی ماند .

حال به بررسی حالتهای مختلف نصب HOT COFFEE روی کامپیوتر میپردازم.

اکیدا توصیه میشود همواره قبل ازهرگونه جابجایی درفایلها از نسخه اصلی آنها یک پشتیبان تهیه کنید زیرا درغیر اینصورت اگر تغییرات انجام شده مطابق میلتان نبود تنها راه باقیمانده نصب مجدد بازی است.

HOT COFFEE دیگر ازلینک رسمی اش قابل دانلود نیست زیرا این لینک بنا به درخواست Patrick W قفل شده است البته HOT COFFEE همچنان از طریق منابع دیگر دردسترس است. میتوانید آخرین ورژن آنرا از اینجا http://20uploads.com/files/1390/aban/10-20/Hot-Coffee-gta5-blogsky-com.rar"دانلود کنید.

دقت کنید این لینک با نرم افزار DOWNLOAD ACCELERATOR مشکل دارد .

ابتدا فایل را ازحالت فشرده خارج کنید. حال سه راه مختلف پیش رو داریم:

دقت کنید این سه روش کاملا ازیکدیگر مجزا هستند.

1 . به مسیر GTA San Andreas\data\script بروید وازدو فایل main.scm و script.img نسخه پشتیبان تهیه کنید . حال دو فایل موجود در HOT COFFEE را که به همین نام هستند جایگزین فایلهای اصلی کنید.

بازی را اجرا کنید ولی دراین حالت ، save های گذشته تان دیگربه درد نمی خورد ( زیرا فایل main.scm تغییر کرده است ) وباید ازابتدا بازی کنید ( یعنی باید NEW GAME را انتخاب کنید ) البته ازهمان ابتدای بازی ، کارل میتواند به سراغ تمامی دوست دخترهایش برود به عبارت دیگر ازهمان ابتدای بازی علامت قلب روی نقشه وجود دارد ، دراین حالت تمامی پلها بازند وشما میتوانید به تمامی San Andreas ازهمان ابتدا سربزنید بدون اینکه با چهارستاره تخلف مواجه شوید.

حال به سراغ نزدیکترین دختریعنی دنیس بروید وپس ازاینکه اورا به bar بردید وی را به خانه برسانید سپس دکمه Y را فشار دهید تا داخل خانه شوید.

ممکن است درباراول جا بخورید . ابتدا دختر کمی suck میزند سپس عملیات آغازمیشود . ازاین جا به بعد باید با فشردن دکمه های Up و Down کاری کنید تا میزان تحریک ( EXCITEMENT ) به حداکثربرسد البته کارمشکلی است. اگر تحریک به حداکثربرسد میزان دوستی تان افزایش می یابد واگر به صفربرسد میزان دوستی تان کاهش می یابد.

دراین روش دخترها کاملا بدون لباس هستند.

ممکن است حالت فوق را به خاطراینکه با save های گذشته تان سازگارنیست نپسندید دو روش زیر را انجام دهید تا بتوانید ازsave گذشته تان استفاده کنید.

2 . دراین روش هیچ فایلی را جایگزین فایلهای اصلی نمی کنیم.

بازی را اجرا کنید ویکی ازفایلهایی را که قبلا save کرده اید load کنید . دکمه های Alt و Tab را همزمان فشاردهید تا موقتا ازبازی خارج شوید . سپس روی فایل Sacensor که همراه HOT COFFEE دانلود کرده اید کلیک کنید . صفحه ای بازمیشود که داخل آن این عبارت درج شده است:

Current status of censorship: censored

Flip censor status (Y/N)?

حال دکمه Y را فشاردهید وسپس Enter بزنید ونهایتا بازدن یک Enter دیگر ازاین برنامه خارج شوید تا حالت سانسورعوض شود.

ازاین لحظه به بعد قادرخواهید بود به داخل داخل خانه های دوست دخترهایتان بروید.

حال به داخل بازی برگردید وبه سراغ یکی ازدوست دخترهایتان بروید و حالشو ببرید.

(دقت کنید که ابتدا باید بازی را اجرا کنید سپس فایل Sacensor را.)

بازی را save کنید دردفعات بعدی که این save به خصوص را load میکنید دیگرنیازی نیست فایل Sacensor را اجرا کنید . نکته قابل توجه این است این save را داخل هر کامپوتردیگری نیز اجرا کنید بدون سانسور است.

دراین روش دخترها با لباس زیر هستند وکاملا بدون لباس نیستند.

3. این روش کاملترین روش ممکن است:

این روش نیز با save های گذشته تان سازگار است. ابتدا ازفایل script.img اصلی یک backup تهیه کنید سپس فایل script.img موجود در HOT COFFEE را جایگزین فایل اورجینال کنید .

حال بازی را اجرا کنید و یکی از save هایتان را load کنید سپس از بازی موقتا خارج شوید وبا استفاده از فایل Sacensor سانسور بازی را بردارید.

دراین روش دخترها کاملا بدون لباس هستند.

تفاوت روشهای 2 و 3 لباس دخترهاست.
دوستان نظر یادتون نره
لینک دانلود هات کافی:
http://20uploads.com/files/1390/aban/10-20/Hot-Coffee-gta5-blogsky-com.rar
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 6,155